2010-05-04

no way out

tisdag, fjärde maj.

idag har jag virrat bort mig vid polishuset. hur skulle jag veta vart det låg liksom? det blev ett jävla snurrande där ett tag men tillslut hittade jag det och fixade mig ett nytt pass. inget smink, flurigt hår, träningskläder och jävligt trött. där har ni min bild! lyckat! hähä. men hur ofta använder man passet då? aldrig typ. men fyra hundra jävla spänn skulle det minsann kosta. förjävligt!

efter det tog jag mitt pick och pack och åkte och tränade. helt ensam var jag där. det var till och med obemannat så jag var helt själv, inte ens någon personal liksom. rätt nice.

i natt var det helt omöjligt att somna. klockan fyra kollade jag på klockan sista gången och då hade jag till och med legat och gråtit för att jag var så trött men aldrig somnade. hahaha. vilket mongo. men så var det. INTE kul. sen ringde klockan tio och då var det bara att kliva upp.

imorn har jag tvättid kl. 07.00 så, snälla, gör så att jag kan somna ikvääääll!

Inga kommentarer: